donderdag 4 juli 2013

Gala night

 Een tijdje geleden was het gala voor de eindexamenklassen van mijn hele school. Helaas ben ik blijven zitten en was ik er niet bij, maar er waren dus wel oud-klasgenootjes en heel veel bekenden. Rond half zeven gingen de auto's etc. opstellen en gingen wij vast bij het podium staan waar alle leerlingen aan zouden komen. Het zonnetje scheen nog lekker dus we stonden perfect. Zoveel mooie jurken, kapsels, pakken en auto's bij elkaar had ik nog nooit gezien! Ook al baalde ik natuurlijk wel dat ik er zelf niet bij was heb ik heel erg genoten van alleen al het kijken van al die mensen. Het fantaseren van mijn galajurk, kapsel en vervoer is ook meteen van start gegaan. Ook al weet ik ondertussen al dat ik geen gala zou hebben toch wil ik de inspiratie voor mijn jurk die ik verzameld had aan jullie laten zien:






Heeft jullie school ook een gala?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten