zondag 30 juni 2013

Pictured story

Na alle posts terug te hebben gelezen is het dan tijd om zelf maar weer eens een post te maken! Wat lang geleden zeg, en er is een hele hoop gebeurt! Ik heb een soort van nieuwe baan, deze is nog steeds in de Jumbo van mijn woonplaats, maar op een andere afdeling. Namelijk de kassa. Ik vind het zelf heel erg leuk, en ook wel fijn wat afwisseling! Ook ben ik naar een andere school gegaan. Mijn laatste jaar van het VWO ga ik daar doen, omdat ik het op mijn oude school helemaal had gehad, en mijn relatie van meer dan 3 jaar is helaas geƫindigd.



Ik heb afscheid genomen van mijn vriendinnetje die zeven weken naar Argentiniƫ gaat op uitwisseling!



 Ook ben op familieweekend geweest,

heb ik mijn 19e verjaardag in de stad gevierd

en ben naar een heel gaaf festival geweest! Dreamfields.


We zullen maar zeggen, foto's zeggen meer dan woorden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten